Saturday, October 8, 2011

shopping ! ♥

Hej :) Ostatnio nie dodaję żadnych zdjęć swoich, moich stylizacji, niestety nie mam czasu na robienie takich zdjęć. Ale już w następny weekend będą, obiecuję ! Dziś byłam na mieście z mamą i udało mi się kupić kilka fajnych ciuszków, więc na pewno coś nowego się pojawi. Dziś dodam wam zdjęcia nowych kosmetyków.

Hi :) I don't add any photos my outfit and me ,  unfortunately I don't have time to do new pictures. But next weekend will be, I promise! Today I was in the city  with my mum and I bought some new clothes, so something new appears. Today I'll add pictures my new cosmetics.



^ Pierwszy kosmetyk to róż do policzków z Lovely . Był w ślicznym opakowaniu, a do tego miał taką słodką gąbeczkę, nie mogłam mu się oprzeć, haha ! Nakładać go będę i tak za pomocą specjalnego pędzelka. Najbardziej jednak spodobało mi się to, że są to 3 kolory.

The first is  blush from Lovely. it's in a pretty package, and  was such a sweet sponge, I couldn't resist , haha! But  I will be using a special brush. But what I like the most is that these are the 3 colors.


^ Ostatnio zaczęły mi bardzo wypadać włosy, to chyba jest związane ze zmianą pogody, mam nadzieję. Postanowiłam kupić ten szampon, dużo o nim słyszałam, podobno jest dobry, zobaczę :) Któraś z was go używała ? Co sądzicie ?

Recently I saw that my hair started fall out,  probably is related to the change of weather, I hope. I decided to buy this shampoo, I've heard a lot about it, people said that it's great, I see:) Do you used it ? Is it good?


^ Jak zawsze musiałam kupić mój niezastąpiony preparat do demakijażu  Nivea Jest świetny. Kupiłam też krem do rąk z Garniera, nigdy wcześniej go nie używałam, ale mam nadzieję, że okaże się dobry. Pomadka też jest Nive, uwielbiam ten zapach, mm truskawki .

As always I bought my irreplaceable make - up remover Nivea,  It's great. I also bought a hand cream from Garnier, never before I used it , but I hope that it will be good. Lipstick is also Nivea, I love the smell, mm strawberries.


^ Tonik z Nivea, który kupuję już od dawna, jest bardzo dobry, świetnie oczyszcza. Pierwszy raz jednak kupiłam żel do mycia twarzy, ale lubię Nivea więc pewnie się nie zawiodę.

 The first time I bought a face wash gel, but I like Nivea so probably won't disappoint.

Jakie są wasze ulubione kosmetyki ? What are your favorite cosmetics ?

20 comments:

  1. róż rzeczywiście w pięknym opakowaniu! A do tego ma super kłaczka ;d

    ReplyDelete
  2. the blush is soo cute!

    xoxo

    xochiltyay.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Radical od Farmony... Szczerze polecam. :)

    ReplyDelete
  4. róż jest ' słodki ' hehe :D

    ReplyDelete
  5. Mam ten róż, tylko w innym odcieniu - też oczarowało mnie opakowanie. :)
    Mam pomadkę, uwielbiam ją. ;D

    ReplyDelete
  6. ta gąbeczka do różu świetna jest! ;)

    ReplyDelete
  7. pomadki z nivea mają śliczny zapach! <3

    ReplyDelete
  8. Pierwszy to bym i dla samej gąbeczki brała! ;D Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    ReplyDelete
  9. dziekuje :) hah ten roz bardzo kusi opakowaniem :D

    ReplyDelete
  10. opakowanie różu jest urocze :)

    ReplyDelete
  11. róże jest świetny, a ta gąbeczka:P

    ReplyDelete
  12. mam tą pomadkę i krem z garniera ;)

    ReplyDelete
  13. Róż jest cudny :) pomadkę truskawkową również używam,jest pyszna xD Co do wypadających włosów-przez ostatni miesiąc straciłam chyba połowę ;/ Pani doktor poradziła mi pić 3 razy dziennie tabletki Oeparol,i raz dziennie magnez.Pomogło! polecam :)

    ReplyDelete
  14. najlepsze kosmetyki do mycia twarzy BIODERMA ! :d

    ReplyDelete
  15. Cudny ten róż. A Nivea to także mój faworyt wśród firm kosmetycznych.

    ReplyDelete
  16. lovely post, thank you for your comment.

    http://thekeypieces.blogspot.com

    @thekeypieces

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz ! ♥